سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise 8.5i Patch 1

 McAfee VirusScan Enterprise محافظ کامل و جامعی برای ایستگاه های کاری و سرویس دهنده ها (Server) در تمام محیط های ویندوز. این آنتی ویروس کامپیوتر را در برابر سطح وسیعی از تهدیدات شامل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، کدها و برنامه های مخرب و ... محافظت می کند به طوری که دیگر هیچ نیازی به نصب نرم افزار های جداگانه بر روی ایستگاههای کاری و سرویس دهنده ها (Server) نیست.
آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise علاوه بر کنترل دائمی (On-Access Scanning) با داشتن امکانات کنترل موردی (On-Demand Scanning) مدیر شبکه را قادر می سازد تا به راحتی بتواند نقاط خاصی از سیستم را انتخاب کرده و طبق برنامه زمانبندی مورد نظر خود، تنها آن نقاط را کنترل نماید.
آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise همچنین می تواند ویروس های مقیم در حافظه (Memory Resident) را در همانجا شناسایی کرده و از حافظه پاک نماید. این ویژگی برای مقابله با ویروس هایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه مقیم می شوند مناسب است. بعلاوه این آنتی ویروس قادر است محتوای پیام های الکترونیکی و همچنین فایل های پیوست (attachment) را کنترل کند.
این آنتی ویروس همچنین دارای دیواره آتش (Firewall) و سیستم های پیشگیری از نفوذ (Intrusion perevention) است که آنتی ویروس را قادر می سازد بسیاری از خطرات و حملاتی را که ضد ویروس های معمولی قادر به تشخیص نیستند، شناسایی و متوقف نماید.

قابلیت های نرم افزار :

- دارای آنتی ویروسی جامع و قدرتمند.
- بهره گیری از یک فایروال قدرتمند و تکنولوژی IPS برای برقراری حداکثر امنیت.
- توانایی تشخیص و از بین بردن انواع برنامه های مخرب و جاسوسی.
- سرعت عمل بالا و واکنش سریع در برابر ورود ویروس ها به سیستم.
- توانایی جستجوی Email ها و فایل های پیوست شده همراه آنها.
- توانایی جستجوی سریع حافظه سیستم برای از بین بردن ویروس هایی که مقیم حافظه هستند و هیچ جزئیاتی را بر روی هارد دیسک ذخیره نمی کنند.
- محافظت از سیستم در برابر خطراتی که از اسکریپت ها استفاده می کنند.
و ... .

 



دانلود نرم افزار با حجم 20.1 مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


» نظر