سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MB Timer 2.2.0 محاسبه خودکار میزان مصرف اینترنت

محاسبه خودکار میزان مصرف اینترنت، هزینه ی اینترنت، هزینه ی تلفن، اطلاعات رد و بدل شده و ... با نرم افزار فارسی و رایگان MB Timer 2.2.0 همه کاربران اینترنت به روشی مقدار استفاده خودشون رو از اینترنت محاسبه میکنند ، بعضی ها فقط مقدار زمانی که به اینترنت متصل هستند رو محاسبه می کنند و بعضی ها علاوه بر این مورد مقدار اطلاعات رد و بدل شده و ...

اما من قصد دارم برنامه ای رو به شما معرفی کنم به نام MB Timer که علاوه براینکه زمان اتصال فعلی و کل اتصال رو نمایش میدهد امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در خودش داره . با استفاده از این برنامه در هر بار اتصال به اینترنت ، زمان و تاریخ شروع ، نام User ، نام ویندوز ، نام اکونت ، زمان و تاریخ پایان و مدت زمان اتصال در خود برنامه ثبت میشه و به شما این امکان رو میده که بر اساس نام یوزر ، نام ویندوز ، نام اکانت و زمان و تاریخ اتصال در اطلاعات ثبت شده به جستجو بپردازید .

همچنین یکی از قابلیت های جالب این تایمر امکان Save & Load جزیئات تماس برای حفظ آنها و پیشگیری از خطرات احتمالی هست . برای راحتی بیشتر کاربر امکاناتی مثل : Always On Top بودن ، در استارت اپ قرار گرفتن ، پنهان شدن بطور اتوماتیک بعد از اجرا یا بعد از تماس ، مطلع کردن کاربر بعد از هر 1 ساعت اتصال با یک صدا ، قرار گرفتن در سیستم تری و ... نیز در این برنامه وجود داره. همچنین از این برنامه میتونید در شبکه های Lan نیز استفاده کنید ... این برنامه در هر بار اتصال شروع اتصال،نام ویندوز،یوزر،اکانت،پایان تماس،مدت اتصال و هزینه اتصال را ثبت می کند.

 

 Download - MB Timer 2.2.0

 Pass : www.nobogh.com ( به کوچک بودن کلمه ها توجه کنین )

1.71 MB 


» نظر