سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ذخیره آف های یاهو مسنجر

سلام دوستان!

اگر از کاربران یاهو مسنجر هستید احتمالا برای شما هم پیش اومده که هنگام خوندن آف هاتون به هر دلیلی صفحه بسته شده یا به اصطلاح آف ها پریده... .

حالا شما چه طور می تونید دوباره به اون آف ها دسترسی داشته باشین؟
اصلا چرا آف ها م یپرند و راه جل چیست؟؟؟؟؟
در ادامه مطلب شما می توانید دلایل پاک شدن آف ها و راه ذخبره کردن اون ها رو مطالعه کنین.


دلایل پاک شدن آف ها در یاهو مسنجر

پائین بودن سرعت وصل شدن به سرور یاهو

همون طو که می دونید بیشتر کاربران ایرانی از اینترنت Dial up استفاده می کنند و معمولا از سرعت پائینی برخوردارند.
هنگام وصل شدن به سرور یاهو مسنجر، به دلیل این که ارسال بسته های اینترنتی به سرور یاهو بیش از حد معمول طول می کشد، لذا تصور یاهو بر این می شود که شما قطع شده اید و باید دوباره وصل شوید. در حالی که نصف عملیات LOGIN شدن را انجام داده اید. در این حالت، به دلیل این که یک ارتباط با یاهو برقرار شده است، یاهو با احتساب این که شما به سرور وصل شده اید، آفلاین ها را برای شما ارسال می کند. و از محل نگهداری آن پاک می شود. و چون شما در برقراری تماس با یاهو ناموفق بوده اید، لذا دوباره وصل می شوید. که این عمل باعث می شود آفلاین های شما از بین برود. زیرا طبق تصور یاهو، دیگر آفلاینی وجود ندارد که برای شما ارسال شود. البته در نسخه های 5 و به قبل یاهو مسنجر، هیچ وقت آفلاین‌ها پاک نمی شدند و خود شما باید آنها را پاک کنید.
زیاد بودن بیش از حد آفلاین ها

کسانی که افراد زیادی آنها را ADD کرده اند و مرتبا SEND TO ALL از افراد مختلف دریافت می‌کنند، معمولا در دریافت آفلاین ها مشکل دارند. چون یاهو از یک حدی بیشتر آفلاین ها را نگهداری نمی کند و چنانچه به بیش از حد مورد نظر آف برسد، تنها تعداد خاصی از آخرین آف ها به نمایش در می آیند و بقیه دور ریخته می شوند.

دیر به دیر LOGIN کردن به یاهو مسنجر

چنانچه شما یک مدت طولانی از یاهو مسنجر استفاده نکنید آف های شما می‌پرد.

ذخیره آف ها در یاهو مسنجر

چگونه می توان اف های خود را دوباره مشاهده کنیم؟
برای اینکه بتوان دوباره آف ها را مشاهده کرد باید قسمت Messenger Archive یاهو مسنجر را فعال کرد تا همه آف ها آرشیو شوند.
بدین منظور از منوی MESSENGER به PREFERENCES بروید. حالا به قسمت ARCHIVE رفته و تیک گزینه YES SAVE ALL OF MY MESSAGES را بزنید. اکنون OK کرده و خارج شوید.
پس از این کار تمامی آف هایی که برای شما ارسال شه در داخل MESSAGE ARCHIVE ذخیره می‌شود. برای مشاهده این قسمت از منوی CONTACTS به MESSAGE ARCHIVE بروید و آف های ذخیره شده خودتون رو مشاهده کنین.


» نظر