سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هک سایت های شیعی توسط وهابیت

سلام دوستان!

متاسفانه امروز متوجه هک سایت های شیعی توسط وهابیان شدم. این گروه هکر که توسط وهابیان اجیر شده بودند امروز ساعت 2 بامداد به  هک سرور اصلی آل البیت پرداختند. شمار سایت های هک شده توسط این گروه 285 سایت است که از این جمله می توان به سایت آیت الله مکارم ، سایت آیت الله سیستانی ، سایت آیت الله تبریزی ، سایت جامعه مدرسین قم و سایت الشیعه اشاره کرد.
این گروه که با نام group-XP اقدام به هک سایت های شیعی کرد است ادعا کرد که تمامی سایت های شیعی را هک خواهد کرد و در سایت های هک شده هشدار داد که این روز آخر هک سایت های شیعی و پایان مجازات نیست.
رسا نیوز هم خبری درباره واکنش آیت الله مکارم شیرازی به هک سایت های شیعی منتشر کرد:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در ادامه سلسله مباحث تفسیری قرآن در حرم حضرت معصومه با اشاره به هک برخی پایگاه‌های اینترنتی شیعی گفت: این حرکت نشان می‌دهد که وهابیان پاسخ محکم و منطقی در برابر شیعه ندارند.
 وی تصریح کرد: وهابیت با این کار ثابت کرد که شیعه بر حق است و نمی‌توانند در برابر آنها ایستادگی کنند.
 این مرجع تقلید تأکید کرد: در دنیای کنونی همگان می‌توانند به راحتی در فضای مجازی به تبلیغ بپردازند، ولی گروهی به نام وهابیت مانع این تبلیغات می‌شوند.
 وی اظهار داشت: وهابیت تصور می‌کند با محو پایگاه‌های اینترنتی شیعی می‌تواند مانع پیشرفت اسلام شود در حالی که هر روز شاهد گسترش فرهنگ شیعه در جهان هستیم.
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: از این پس شاهد استقبال جوانان اهل سنت به مذهب شیعه خواهیم بود تا اینکه حقیقت شیعه را به خوبی بشناسند.
 وی یادآوری کرد: این حرکت وهابیت هم مانند داستان ابراهیم خلیل است که بت پرستان جواب منطقی نسبت به ابراهیم نداشتند.
 گفتنی است، در اقدامی تخریبی شماری از سایت های شیعی هک شد که از آن جمله سایت های حضرات آیات مکارم شیرازی، تبریزی و سیستانی نیز از دسترس خارج شدند.
 بر همین اساس و طبق اعلام بخش فنی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، دامنه های makaremshirazi.org , makaremshirazi.net, makaremshirazi.com , amiralmomenin.org متعلق به این پایگاه به طور موقت از دسترس خارج بوده و پایگاه اینترنتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی از طریق آدرس های www.makarem.ir , www.amiralmomenin.net در دسترس می باشد.


» نظر