سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبدیل متن به جاوا با نرم افزار پرنیان

 سلام دوستان!
نرم افزار پرنیان نرم افزاری است که قادر است فایل های متنی شما را (فارسی یا لاتین) به کتاب الکترونیکی با فرمت جاوا تبدیل کند.

نرم افزار پرنیان توسط آقای یاسر رجبی و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خانی به طور رایگان انتشار یافته است.
نرم افزار پرنیان قابلیت همراه داشتن کتاب های مورد علاقه تان را به شما هدیه می دهد. و شما می توانید همواره کتاب های مورد علاقه خود را بدون مشکل حمل و نقل در اختیار داشته باشید.
نرم افزار پرنیان را می توان نوعی تبدیل کننده فایل متن به جاوا (txt to jar Converter) نامید که شما می توانید با آن به ساخت کتاب الکترونیکی برای موبایل بپردازید.
در جدیدترین نسخه نرم افزار پرنیان (نسخه 9.5) اشکالات نسخه های قبلی نیز رفع شده و این نرم افزار را در نوع خود بی نظیر می کند.

امکانات آخرین نسخه نرم افزار پرنیان (9.5) :

* امکان طراحی صفحه اول: در نسخه 9.5 نرم افزار پرنیان شما می توانید عنوان کتاب ، نام نویسنده و سایر توضیحات را به دلخواه تعیین کنید.
* امکان قرار دادن تصویر به عنوان تصویر جلد : در این نسخه از نرم افزار پرنیان شما می توانید تصویر مورد علاقه خود را با فرمت PNG به عنوان تصویر جلد قرار دهید.
* امکان تعیین زمینه متن: در پرنیان شما می توانید از بین سه پیش زمینه پرنیان ، طومار و دفترچه یکی را به عنوان پیش زمینه متون انتحاب کنید. (باکلیک بر روی نام پیش زمینه ها امکان مشاهده آن ها در وبلاگ وجود دارد)
* امکان انتخاب قلم (فونت) متون: با کانورتر متن به جاوا پرنیان شما می توانید از بین قلم های موجود یکی را به عنوان قلم متن کتاب الکترونیکی خود انتخاب کنید.
* امکان تبدیل متون لاتین: در آخرین نسخه پرنیان امکان تبدیل متن لاتین به جاوا نیز وجود دارد.
* اصلاح متون : نرم افزار پرنیان به طور پیش فرض متون شما را اصلاح می کند.
* امکان تست : در آخرین نسخه پرنیان شما می توانید کتاب الکترونیکی جاوا خود را امتحان کنید. برای اینکار چند گوشی به طور پیش فرض در نظر گرفته شده است که شما می توانید نحوه قرار گرفتن کتاب خود را در هر یک از آن ها مشاهده کنید.
* فارسی بودن فضای نرم افزار : فضای نرم افزار پرنیان کاملا فارسی است و در ضمن مشکلی نیز با سازگار نبودن ویندوز با این زیان وجود ندارد.
* و...

دانلود نرم افزار پرنیان 9.5 با حجم 1.6 مگابایت

پسور فایل فشرده : bedanim
در داخل پوشه Help  راهنمای فارسی نرم افزار پرنیان وجود دارد.

اگر کتاب جالبی با نرم افزار پرنیان برای موبایل ساختید و اون کتاب به نظرتون برای دیگران هم مفید بود ، اون کتاب الکترونیکی موبایل رو برای من بفرستید تا با اسم خودتون تو وبلاگ بذارم.


» نظر