سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل کروم

سلام دوستان!

گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم مرورگر جدید گوگل هست که به طور رایگان به دنیای اینترنت عرضه کرده.
اما به نظر من این گوگل کروم نمی تونه با مرورگر هایی مثل FireFox 3.0 رقابت کنه.
من بعد از دانلود گوگل کروم چند روزی ازش استفاده کردم تا به این نتایج رسیدم:
بعد از دانلود گوگل کروم وقتی روی آیکون نصب کلیک می کنی ؛ دیگه هیچی نمی فهمی به جز چند تا پیام که باید جوابشون رو بدی چون گوگل کروم خودش می ره اونجایی که دلش می خواد نصب می شه و History و Bookmarkها و ... رو از مرورگر قبلی تون می گیره.
وقتی گوگل کروم رو باز می کنی، دو چیز جلب توجه می کنند که همونا می تونند باعث بشن که شما از مرورگر گوگل خوشتون بیاد.
1- اول از همه سرعت بالای باز شدن گوگل کروم هست که اگه با مرورگرهایی مثل فایرفاکس کارکرده باشین از این خیلی لذت می برین.
2- وقتی گوگل کروم باز شد دومین چیزی که ممکنه شما رو به خودش جلب کنه زیبایی محیط مرورگره گوگل است. البته من فکر می کنم که چون گوگل کروم مرورگری جدیده این طور به نظر می رسه. اما به هر حال زیباست.
شما در محیط مرورگر گوگل کروم نوار بالا که شامل گزینه هایی مثل File و... است رو نمی بینید. در گوگل کروم شما یک نوار آدرس Address bar در زیر تب(برگه)های باز شده می بینید و در کنار اون دو گزینه ی Page Control و Settings رو دارین و در زیر آدرس بار هم صفحات ذخیره شده (Bookmark) در مرورگر گوگل کروم قرار گرفته اند.
شاید بسیاری از کاربران به سادگی مروگر علاقه داشته باشند اما در گوگل کروم به نظر من سادگی زیاد آدم رو آزار می ده. مخصوصا که اگه شما از کاربران فایرفاکس بوده و از افزونه ها هم استفاده می کردید.
در گوگل کروم شما با باز کردن هر تب جدید به طور پیش فرض بیشترین صفحات استفاده شده رو می بینید که می تونید از بین آن ها یکی رو انتخاب کنین. البته امکان تغییر این تنظیم به صفحه مورد نظر یا آخرین صفحه بازدید شده هم در گوگل کروم وجود داره.
اگه کمی با گوگل کروم کار کنید شاید سرعت بالای بازکردن صفحات شما رو به خودش مجذوب کنه اما یک صفحه سنگین حجم زیادی از CPU رو می گیره و سرعت کامپیوتر رو هم پایین می آره. گوگل کروم در باز کردن آدرس های زیاد به طور همزمان هم دچار مشکل می شه و افت شدیدی داره که این اشکال در مرورگر فایرفاکس و امثال اون دیده نمی شه.
خوب، حالا انتخاب با خودتونه....

دانلود گوکل کروم

وارد صفحه اصلی گوگل که می شین یک لینک برای دانلود گوگل کروم گذاشته که اگه روش کلیک کنید ارور 404 می ده؛ یعنی گوگل هم ایران رو برای استفاده از گوگل کروم تحریم کرده.
خوب من با IP مناطقی مثل شاخدولاغ تپه اقدام به دانلود گوگل کروم کردم و دوباره آپلودش کردم تا شما به وسیله لینک زیر بتونید دانلود گوگل کروم رو تجربه کنید.

دانلود گوگل کروم با حجم 7 مگابایت

پسورد فایل فشرده: bedanim


» نظر