سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برای موبایل

سلام دوستان!

شاید شما هم از جمله افرادی باشین که دنبال دیکشنری برای موبایل می گردن و  یا  از اون هایی دیکشنری های مختلفی بر روی گوشی های خودشون استفاده می کنن. بالاخره دیکشنری انگلیسی چیزیه که مورد استفاده افراد بسیاری قرار می گیره و خیلی ها داشتن یه دیکشنری خوب برای موبایل رو نسبت به داشتن دیکشنری ها جیبی یا حجیم ترجیح می دن.
اما من تو این پست یه دیکشنری انگلسی به انگلسیی برای موبایل قرار دادم مخصوص افرادی که بیشتر زبان کار می کنن.

دیکشنری کمبریج یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برای موبایل با فرمت جاوا است.
یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برای حرفه ای ترها.
این دیکشنری انگلیسی به انگلیسی قابلیت های زیادی داره که از جمله اون ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
*دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج که توسط دانشکاه کمبریج گردآوری شده بسیار کامل بوده و کلمات و اصطلاحات بسیاری رو در حد یک دیکشنری advance دارا می باشد.
*دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج فونوتیک هر کلمه رو داره که شما با استفاده از اون می تونین به تلفظ صحیح هر در لهجه آمریکایی(American) لغت پی ببرید.
*یکی از قابلیت های منحصر به فرد دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج اینه که برای هر کلمه یک مثال هم ذکر کرده که باعث می شه شما با طرز به کاربردن اون کلمه توی جمله آشنا بشین.
*این دیکشنری انگلیسی به انگلیسی حالت های مختلف هر کلمه (Verb,Noun,ADJective,ADVerb,...) رو با هم در یک صفحه بیان کرده که باعث می شه شما کلمات بیشتری رو یادبگیرید.
*دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج جاوا بوده شده و روی اکثر گوشی ها قابل استفاده می باشد.
و...
من خودم از دیکشنری کمبریج روی موبایل استفاده می کنم و خیلی به دردم می خوره.
به همه عزیزانی که به زبان انگلیسی علاقه دارند توصیه می کنم این دیکشنری کم حجم انگلسی به انگلسی برای موبایل رو دانلود کنند چون علاوه بر کامل بودن به دلیل این که دیکشنری انگلیسی به انگلیسی هست باعث یادگیری کلمات و عبارات بیشتری می شه.
حجم:2.2 مگابایت
پسورد فایل فشرده: bedanim

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی  برای موبایل (Cambridge)


» نظر

پخش زنده حرم امام رضا

سلام دوستان!
هفته
کرامت و پیشاپیش عید سعید میلاد امام رضا (ع) رو به همه شما عزیزان تبریک
می گم. این روز ها حرم امام رضا یه صفایه دیگه ای داره...!!! این رو
اونایی که مثل ما مشهدیا توفیق دیدن حرم امام رضا رو از نزدیک دارن می
تونن کاملا درک کنن.
شاید خیلی ها دوست دارن تو این روزای عزیز کنار
حرم امام رضا (ع)‏ باشن. اما ممکنه به هر دلیلی نتونن. برای همین و به
مناسبت میلاد امام رضا (ع) و هفته کرامت تصمیم گرفتم امکان پخش زنده حرم امام رضا (ع) رو هم تو وبلاگ بذارم. (بالاخره هر چی باشه ما مشهدی ایم و این یک وظیفه بود).
امکان پخش زنده حرم امام رضا (ع) رو آستان قدس رضوی برای مشتاقان حضرت امام رضا (ع) قرار داده است.
امیدوارم توفیق پیدا کنم تا از طرف همه اونایی که آرزو دارن همچین روزایی تو حرم امام رضا باشن نایب الزیاره باشم.
شما عزیزانی که مایل به مشاهده تصاویر مربوط به پخش زنده حرم امام رضا (ع) هستید می تونین با کلیک بر روی لینک زیر تصویری از مقابل ضریح مطهر امام رضا به صورت زنده مشاهد کنید.

پخش زنده حرم امام رضا (ع)


» نظر

گوگل ارث

سلام دوستان!گوگل ارث
گوگل ارث نرم افزاری است که توسط شرکت گوگل عرضه شده است.
توسط نرم افزار گوگل ارث شما می توانید هر نقطه از کره زمین رو که می خواین با زوم بسیار بالا بینین. حتی خونه خودتون رو هم می تونید در نرم افزار گوگل ارث پیدا کنین.
گوگل ارث 4 در سال 2004 عرضه شده و تصاویر موجود در اون مربوط به سال 2004 می باشد.
پس از دانلود گوگل ارث و باز کردن اون شما تصویر کره زمین رو مشاهده می کنین که می تونید اون رو به هر سمتی که می خواین بچرخونین و روی نقطه مورد نظر زوم کنین.
البته در گوگل ارث 4 امکان جستجو نیز فراهم شده است. برای جست و جو کافیه در کادر Search پنجره نرم افزار گوگل ارث اسم کشور یا شهر مورد نظرتون رو وارد کنید تا گوگل ارث به طور اتوماتیک کره زمین رو بچرخونه و زوم کنه و دقیقا روی محل مورد نظر شما متوقف بشه.
در اینجا من نسخه گوگل ارث 4 رو برای شما قرار دادم که امیدوارم مورد استفاده تون قرار بگیره.
در گوگل ارث پس از مشاهده یک منطقه شما می تونین اون رو به دو صورت عکس و یا فایل مخصوص گوگل ارث ذخیره کنین.
در ضمن گوگل ارث امکان مشاهده 3بعدی برخی مناطق معروف کره زمین رو هم داره که امکان خیلی جالبیه.
دانلود گوگل ارث 4 رو به همه دوستان توصیه می کنم.

دانلود گوگل ارث


» نظر

کسب درآمد

کسب درآمد اینترنیسلام دوستان!

امروز با یه پیشنهاد آپلود کردم.
اونم یه پیشنهاد برای کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ. دوستان وبلاگ نویس می تونن همراه با وبلاگ نویسی و فقط با قرار دادن چند کد در وبلاگشون به کسب درآمد اینترنتی بپردازند. اون هم کسب درآمد حلال... .
اگه قبلا دنبال این کار یعنی کسب درآمد اینترنتی رفته باشین احتمالا می دونید روال کار چه طوریه. اما من برای دوستانی که تازه کارترن طرز کسب درآمد اینترنتی التبه از نوع حلالش رو توضیح می دم.
برای کسب درآمد از وبلاگ شخصی تون شما باید عضو یک سایت تبلیغاتی بشین. البته باید دنبال سایتی مطمئن بگردید. بعد از اون شما تبلیغات های اون سایت تبلیغاتی رو توی وبلاگتون قرار داده و بعد به ازای هر کلیکی که روی اون تبلیغات بشه مقداری پول به حساب شما واریز می شه.
(بازهم تاکید می کنم که این روش حلالش بود و ممکنه روش های بسیار دیگه ای هم باشه.)
توی این پست من فصد معرفی یکی از این سایت های کسب درآمد رو دارم که خودم هم در اون فعالیت می کنم.
سایت اکسین ادز یک سایت تبلیغاتی کاملا فارسی هست که توسط یک شرکت درگر هم تضمین شده است.
نحوه ی کسب درآمد در این سایت همان طور که گفتم با قرار دادن تبلیغات ها سایت در وبلاگه.
سایت اکسین ادز یکی از بهترین سایته های کسب درآمد اینترنی است. در زیر به تعدادی از مزیت های این سیستم کسب درآمد اشاره می کنم:
*اولین مزیت این سایت پول نسبتا خوبیه (نسبت به سایت های فارسی مشابه) که بابت کلیک بر روی تبلیغات ها می ده است. سایت اکسین ادز بابت هر کلیک بر روی تبلیغات های گرافیکی مبلغ 50 تومان و بابت هر کلیک بر روی تبلیغات متنی مبلغ 30 تومان پرداخت می کند که نسبت سایت های مشابه کسب درآمد فارسی مبلغ قابل توجهی به شمار می ره.
*یکی دیگر از مزیت های سیستم تبلیغاتی اکسین ادز واریز پول ها به جساب های عضو شبکه شتاب ایرن است. با این مزیت نیازی به داشتن حساب های خارجی و بین الملی ندارید.
*در این سیستم کسب درآمد شما می تونین بین تبلیغات های موجود در سایت که در ابعاد مختلف عرضه شده اند تبلیغات دلخواه را انتخاب کنید. این مزیت باعث می شه که شما برخلاف سیستم های تبلیغاتی مشابه بتونین تبلیغاتی در سایز دلخواه و موضوعی متناسب با موضوع وبلاگتون انتخاب کنین.
*این سایت علاوه بر بنرهای تبلیغاتی ، امکان قرار دادن تبلیغات های متنی را هم فراهم می کند و شما می تونین تبلیغات های متنی متناسب با موضوع دلخواهتون انتخاب کنین.
*سایت اکسین ادز امکان مشاهده دقیق زمان کلیک ها رو هم برای مشا فراهم می سازه.
* در ضمن سایت اکسین ادز به هر کاربر عضو شده یک لینک مخصوص اختصاص می ده که اگر هر فرد دیگری که با استفاده از اون به سایت وارد بشه و عضو بشه مبلغ 100 تومان به شما تعلق می گیره.
و...
به طور کلی این سایت تبلیغاتی محیطی زیبا و آسان برای کسب درآمد ، برای شما فراهم می کنه. تنها کاری که شما باید بکنین اینه که بعد از عضویت سعی کنید وبلاگی هر چه پر بازدیدتر داشته باشین.

ورود به سایت اکسین ادز

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


» نظر

تصاویری از چهار منظره ی هیجان انگیز

تصاویر هیجان انگیز و در عین حال شگفت انگیز زیر، همگی واقعی اند:




گرد آوری شده در “دانلود پک


» نظر

دانلود فونت نستعلیق و خودکار

در این قسمت دو فونت بسیار زیبا ی فارسی -مخصوص زیبا نویسان فارسی- را تقدیم شما می کنیم. لینک دانلود این دو فونت زیبا، در انتهای همین پست آورده شده است. این فایل ها به صورت فشرده تهیه شده اند و در مورد نحوه ی استفاده از آن ها فقط کافیست فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و راهنمای درون آن را مشاهده کنید.

یکی از این فونت ها که به نام “فونت خودکار” شناخته می شود، ابزار بسیار خوبی است برای کسانی که می خواهند با فونت تحریری بنویسند؛ برای آنکه با زیبایی های این فونت آشنا بشوید، یک نمونه از این فونت را برای شما می آوریم:

و فونت دیگری که به نام فونت نستعلیق شناخته می شود. برای آشنایی بیشتر با فونت نستعلیق، توجه شما را به این مطلب جلب می کنیم که دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.

خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.

دکتر بهروز مینایی - معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند.
وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود.

فونت نستعلیق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و …) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.

دانلود فونت خودکار و فونت نستعلیق

پس ورد فایلهای فشرده: downloadpack.wordpress.com

منبع: دانلود پک


» نظر

تصاویر پارالمپیک پکن

سلام دوستان!
تو ایمیلم تعدادی تصاویر تاثیر گذار از پارالمپیک پکن فرستاده شده بود و من هم گشتم و چند تا تصویر دیگه از پارالمپیک پکن پیدا کردم و خلاصه یک آلبوم از گلچین تصاویر پارالمپیک پکن درست کردم و این تصاویر رو تو وبلاگ قرار دادم.

گلچین تصاویر پارالمپیک پکن...

» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >