سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار webwag جاوا

نرم افزار webwag با امکانات بسیار زیاد خود تحولی در زمینه نرم افزار جاوا موبایل ایجاد کرده است. نرم افزار فوق قابلیت دارد تا Feed های منتخب شما را در صفحه موبایل نمایش دهد , یادداشت های ضروری شما توسط سیستم این نرم افزار ثبت می گردد , عکس های شخصی در سایت Flickr در دسترس شما است , در هر زمان می توانید ایمیل خود را چک کنید و با اتصال به Gprs اطلاعات آب و هوا را همواره درگوشی موبایل خود داشته باشید.

 جهت ساخت اکانت در Setting در بخش Create Account نام کاربری و پسورد Gmail را وارد کنید.
 نرم افزار webwag بر روی کلیه گوشی های جاوا قابلیت نصب دارد.
 دانلود - با حجم 225 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


» نظر

دانلود بازی Contra4 جاوا

بازی جدید Contra4 نسخه ی جدید این بازی خاطره انگیز است که احتمالا بسیاری از کاربران این بازی را در کنسول های قدیمی بازی های ویدیویی مثل میکرو بازی کرده اند. نسل چهارم این بازی با حفظ ظاهر خود دارای گرافیک مطلوبی بوده و خاطرات زیادی را زنده می کند. (پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

 

 این بازی به علت مولتی اسکرین بودن با رزلوشن های مختلف سازگار است.
 دانلود - با حجم 361 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


» نظر

نرم افزار ScanR - اسکن و فکس جاوا

تصور کنید بتوانید با دوربین گوشی خود یک سند را اسکن کرده و باز هم با گوشی موبایل خود آن را فکس کنید. توانایی های فوق در نرم فزار ScanR قرار دارد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار جاوا می توان به ویرایش همزمان عکس در حافظه گوشی موبایل اشاره کرد. این نرم افزار در نسخه جاوا ارائه شده است و بر روی کلیه گوشی های موبایل قابلیت نصب دارد.

 

 این نرم افزار در نسخه v1.0.39 ارائه شده است.
 دانلود - با حجم 150 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


» نظر

تقویم سال 1387 با فرمت جاوا

تقویم سال 1387 هجری شمسی برای گوشی موبایل آماده شده است. این تقویم بسیار شکیل با امکاناتی از قبیل یادداشت در محیط نرم افزار تقویم و با طراحی گرافیکی بسیار زیبا در سایز های مختلف در دسترس قرار گرفته است. این نرم افزار تحت جاوا می باشد و بر روی کلیه گوشی های موبایل قابل نصب و اجرا است.


» نظر
<      1   2