سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینترنت اکسپلورر خود را با IE7Pro 2.0.7 Final حرفه ای کنید!

 نرم افزار IE7Pro ابزار کمکی رایگان و بسیار مفیدی برای مرورگر Internet Explorer 7.0 است که با نصب بسیار سریع و آسان خود بر روی اینترنت اکسپلورر، قابلیت ها و ویژگی های کوچک و بزرگ بسیاری را به آن خواهد افزود که استفاده مرورگر مطرح و محبوب مایکروسافت را بسیار آسان تر، قدرتمند تر، کاربردی تر و امن تر ساخته است.

  

 Download - IE7Pro 2.0.7 Final

 Pass : wWw.Nobogh.Com ( به کوچک بودن کلمه ها توجه کنین )

2.03 MB 


» نظر

نرم افزار چت با موبایل ( با سیم کارت لیرانسل)

 مسنجر در تلفن همراه شما :

می دانستید که دیگر برای اینکه مسنجرتان را چک کنید، نیازی به کامپیوتر ندارید؟ چون با مسنجر ایرانسل، به آسانی می توانید تنها با استفاده از خط ایرانسل خود هروقت بخواهید، مسنجرتان را در سایتهای مختلف چک کنید! یک امکان فوق العاده با خط ایرانسل ...

با سرویس پیشرفته GPRS شما می توانید در سایت MovaMessenger اشتراک رایگان بگیرید و از طریق آن تمام مسنجرهای خود را به صورت همزمان چک کنید! زمانی که برای اولین بار به MovaMessenger وارد شده و ثبت نام می کنید، نام کاربر و رمز ورود تمامی مسنجرهایتان را وارد کنید تا از آن پس، تنها با وارد شدن به این سایت، تمام پیام هایی را که به این مسنجرها ارسال می شوند دریافت کنید - بدون اینکه لازم باشد برای تک تک مسنجرهایتان رمز ورود و نام کاربر وارد کنید.

 

 

 دانلود کنید با حجم 192 کیلو بایت

 Pass : www.4your.ir


» نظر

تغییر نام کنترل پنل

یکی از اجزاء ویندوز کنترل پنل است که به طور عادی قابل تغییر نام نیست اما ما این کار را انجام خواهیم داد

.
برای این منظور مثل همیشه وارد Registery می شویم . حالا در منوی Edit گزینه Find را انتخاب کنید و عبارت 21ec20 را در کادر مربوطه تایپ کنید تا پوشه ی :
{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}

را پیدا کند خوب حالا در سمت راست دو فایل قرمز رنگ را مشاهده می کنید نام یکی از آن ها
Default
است آن را باز کنید و در قسمت Valve data نام دلخواه خود را وارد کنید سپس دکمه OK را فشار دهید و پس از آن کلید F5 را بزنید .
تمام شد حالا دیگه کنترل پنل ویندوز نامی را دارد که شما به اختصاص داده اید اگه باور تون نمی شه خودتون برید تو کنترل پنل و نتیجه کار خودتون را ببینید
:: نوع مطلب : همه چیز

» نظر

تغییر اندازه فایل های تصویری توسط Media Resizer Pro v2.5

شاید شما نیز تا به حال این نیاز برایتان به وجود آمده باشد که قصد تغییر اندازه یک فایل تصویری را داشته باشید. به عنوان مثال شما قصد دارید تا یک فایل تصویری که دارای اندازه 1024 در 768 باشد را تغییر داده و آن را به هر دلیلی کوچک نمایید. این دلایل بسته به نیاز شماست ، گاه ممکن است قصد کاهش حجم فایل را داشته باشید و گاه ممکن است به منظور مشاهده بهتر این عمل را انجام دهید. برای تبدیل عکس ها معمولا نرم افزارهای متعددی موجود می باشد اما برای فایل های تصویری این تعدد نامحسوس تر می باشد. نرم افزارهایی که برای این منظور تولید می شوند دارای کیفیت کاربردی کمی می باشند و معمولا در تبدیل اندازه ها دچار مشکل می شوند.

در این مطلب شما را با  نرم افزاری آشنا خواهیم ساخت که به کمک آن قادر به تغییر اندازه فایل های تصویری با شرایط مناسب خواهید بود.

ادامه مطلب...

» نظر

معرفی گوشی k850 سونی اریکسون

در تاریخ 14 ژوئن شرکت سونی اریکسون نخستین موبایل 5 مگاپیکسلی خود را با نام K850 Cyber-shot معرفی کرد. موبایل مذکور تمامی قابلیت ها و امکانات موجود در نمونه های پیشین را در خود دارد علاوه بر آنکه پشتیبانی کاملی از HSDPA به عمل می آورد.

www.u3f.ir بهترینها

تلفن همراه Sony Ericsson K850 Cyber-shot به عنوان نسل جدید موبایل-دوربین های قدرتمند سونی اریکسون به حساب می آید که به می تواند با ورود به بازار دیگر رقیبان را پشت سر بگذارد و حرف نخست را در کارایی داشته باشد. امروز دیگر باید یک گام به جلو برداشت و به فکر استفاده از موبایل هایی با دوربین 5 مگاپیکسلی بود.


ادامه مطلب...

» نظر

لوگو های سایت گوگل در سال 2006

سلام!

این هم مجموعه ای از لوگو هایی سایت گوگل در سال 2006 استفاده کرد.

گفتم شاید برای بعضی ها جالب باشه.

Happy New Year!Happy Holidays from Google

                                           ادامه مطلب...

» نظر

بدون استفاده از Hidden کردن پوشه ی خود را محوکنید

designcontentopenlap20060109.png

ابتدا پوشه مورد نظر را انتخاب کنید و بعد کلیک راست کرده و Rename را انتخاب کنین?سپس Alt را نگه داشته و با استفاده از اعداد سمت راست کیبورد ??? را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.خواهید دید که پوشه ای مورد نظر بی نام است حال روی پوشه ای مورد نظر کلیک راست کرده و properties را انتخاب کنید از صفحه ای باز شده Customize را انتخاب کنید و بعد روی Chenge Icon کلیک کنید و در صفحه ای باز شده یک آیکن بیرنگ انتخاب کنید خواهید دید که پوشه مورد نظر کاملاْ محو شده است .این آیکون در میان آیکون ها میباشد و هیچگونه علامتی ندارد.


» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >