سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش سرعت اینترنت با دستکاری رجیستری

افزایش سرعت اینترنت با دستکاری رجیستری

این کار را حتما انجام بدهید تا سرعت اینترنتت شما تا ده برابر افزایش پیدا کند . این کار باعث میشود هر صفحه ای برای دومین بار میخواهد باز شود به سرعت هر چه تمام باز میشود.

ابتدا به Start بروید و در Run تایپ کنید Regedit و Enter بزنید.
حال به دنبال این عبارت بگردید:
[
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Internet Settings]
سپس در سمت راست پنجره به دنبال این عبارات بگردید:
1:
MaxConnectionsPerServer
2:
MaxConnectionPerl_OServer
ممکن است این دو عبارت رو مثل اینجا نداشته باشید پس روی صفحه سمت راست ، کلیک راست کنید و از قسمت [New]، روی [DWORD] کلیک کنید.
سپس عبارت شماره 1 را بنویسید . برای عبارت شماره 2 هم همین مراحل را انجام بدید. حالا روی عبارت های ساخته شده دو بار کلیک کنید و در قسمت [Value data] برای گزینه اول عدد 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و سیستم را Restart کنید.

توجه: در هنگام نوشتن به حروف بزرگ دقت کنید. یا میتونید از چیزی که من نوشتم کپی و تو رجیستری Paste کنید. ( در بعضی از ویندوز ها این تنظیم وجود دارد )


» نظر

تغییر میزان تاخیر نمایش منوها و افزایش سرعت ویندوز

تغییر میزان تاخیر نمایش منوها

میدونید که ویندوز منوها رو با یه وقفه باز میکنه مخصوصا در ویندوز Xp این خصوصیت به وضوح مشخصه. ولی شاید شما بخواید سرعت باز شدن منوها رو به دلخواه خودتون افزایش بدید. خوشبختانه Microsoft این قابلیت رو به صورت مخفی در ویندوز گنجونده:

وارد رجیستری بشید و مسیر زیر رو طی کنید:

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop

در کادر سمت راست یک مقدار اینبار از نوع String ایجاد کنید و نام اونو با توجه به حروف کوچیک و بزرگ MenuShowDelay قرار بدید. شما میتونید بین صفر تا 999 یک عدد به عنوان مقدار بهش بدید که این مقدار بر حسب میلی ثانیه است. توجه داشته باشید که عدد 400 مقدار پیش فرض ویندوزه. اما یه چیز جالب! اگه میخواید منوها با کلیک موس باز بشن عدد 65534 رو وارد کنید. با بوت مجدد تغییرات اعمال میشه.


» نظر

بوت شدن سریع ویندوز

 بوت شدن سریع ویندوز

 یک ویژگی جدید در ویندوز ایکس پی این است تمام فایلهای بوت را در کنار یکدیگر قرار میدهد و باعث یک بوت سریع تر میشود .

به صورت مادرزاد این گزینه فعال است اما در بعضی از نسخه های ویندوز این طور نیست برای به کار انداختن آن به رجیستری رفته و به کلید زیر بروید :

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\/Microsoft\Dfrag

متغیر BootOptimizeFunction را پیدا کرده و روی آن کلیک راست کرده و سپس از منوی آن گزینه modify را برگزینید و سپس مقدار آن را به Y تغییر دهید تا فعال شود !!!


» نظر

سرعت منوی استارت

سرعت منوی استارت

در منوی start زیر منوها پس از 400 میلی ثانیه ظاهر میشود که برای کاربرن حرفه ای ممکن است چند ثانیه طول بکشد شما میتوانید این زیر منوها را به سرعت برق ظاهر کنید آن هم با رفتن به سراغ کلید زیر ( البته قبلا از این کار یادم رفت بهتون بگم که باید از منوی start گزینه run را انتخاب کرده و سپس کلمه regedit را در آن وارد و ok را بزنید و حالا شما در رجیستری ویندوز هستید ) کلید زیر را در رجیستری پیدا کنید :

HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\DESKTOP

در این جا فقره ی MENU SHOW DELAY را پیدا کنید مقدار این متغیر طول تاخیر منو را بر حسب میلی ثانیه از 0 تا 999 نشان میدهد که میتوانید با دادن مقدار 1 به آن سرعت آن را بسیار بسیار سریع کنید تا در نیم سوت زیر منوها ظاهر شوند.


» نظر

دانلود نرم افزار

سلام دوستان!

دانلود نرم افزار

ساعت دسکتاپ

اسکرین سیور آکواریوم

گوگل ارث

دانلود فونت نستعلیق

دانلود فونت خودکار

تبدیل متن به جاوا با نرم افزار پرنیان

گوگل کروم

میکس فایل های صوتی

اسکرین سیور روبات ها

تبدیل فرمت به 3gp

دانلود clone DVD

اسکرین سیور زیبا ساعت

دانلود اینترنت اکسپلور

فشرده کردن عکس و فیلم

افزایش سرعت اینترنت

نرم افزار نمایش کره زمین

تم ساز سونی اریکسون


» نظر
<   <<   11   12   13