سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان شروع خودکار اجرای CD را محو کرد؟

همیشه وقتی یک CD را در CD_ROM می گذارد به صورت خودکار برنامه نصب CD به نمایش در می آید. برای محو این نما که گاهی اوقات ایجاد اشکال می کند . در صورتی که ویندوز xp نگارش Home دارید. به ریجستری بروید و وارد
HKEY _CURRENT_ USER SYSTEM current- Cnotrolset Service Cdrom
بشوید و گزینه Autrorun را کلیک کنید و ارزش عددی صفر را وارد کنید. در صورتی که ویندوز xp تخصصی (professional) دارید وارد Start | run بشوید و دستور gpedit.msc را وارد کنید. در گزینه computer configuration گزینه های administration و system را کلیک کنید . در پنجره سمت راست بر روی Autoplay inactivation را دو بار کلیک کنید و آن را فعال نکنید و دکمه Ok را فشار دهید.


» نظر

دانلود نرم افزار EarthView 3.8.1

محصول شرکت Desksoft نرم افزار جالبی است که چشم اندازه های زیبای کره زمین را به همراه سایه های طبیعی شب و روز در نقاط مختلف آن, در قالب کاغذ دیواری و محافظ صفحه ویندوز نمایش داده و دسکتاپ پویا و ثابت شما را به محیطی جذاب و داینامیک تبدیل میکند.  این نرم افزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تصاویری با کیفیت فوق العاده، و با رزولیشن (درجه وضوح) 1600x1200 می باشد که برای پس زمینه  Desktop بکار می روند.
علاوه بر آن دارای نقشه کروی قدرتمندی است که نشانگر شهرهای مختلف دنیا، تصاویری از شب و روز زمین، فضای شهرها ، اتمسفر، ابرها، برآمدگی های کره زمین، وقت محلی مناطق و ... می باشد. EarthView شامل نقشه های مختلف متنوعی میباشد که قادر است سیاره خودمان، کره زمین را از فضا به گونه های مختلف و به بهترین وجه نمایش دهد.
یاد آور شوم که بخش تنظیمات این
نرم افزار از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و دست کاربران را تا حد بالایی در سفارشی سازی یا Customize برنامه، باز گذاشته است.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار EarthView 3.8.1:
- مشاهده وضعیت و موقعیت مکانی بیش از 3000 شهر در سراسر جهان همراه با وقت محلی  آن ها
- امکان مشاهده  جزئیات زمین از ارتفاعات
- مشاهده وضعیت شب و روز در نقاط مختلف کره زمین
- دارای افکت های هوایی قدرتمند
- مشاهده شهرها و نواحی پیرامون آن ها
- دارای نقشه و تصاویر مختلف کروی از کره زمین
- دارای چندین نقشه زیبا و متنوع
- دارای zoom قدرتمند جهت مشاهده جزئیات مناطق مختلف
- دارای کاغذ دیواری های با کیفیت برای Desktop و Screensaver کره زمین در فضا
- قابل اجرا بر روی
ویندوز های Vista، 95،98، 2000، XP، 2003
و ...
منبع: www.p30download.com

دانلودکنید(حجم3.15مگابایت)


» نظر

پخش اتوماتیک بوق اشغال برای مخاطبین ، در گوشیهای سونی اریکسون

اینبار قصد داریم به معرفی یکی از امکانات جالب گوشیهای سونی اریکسون بپردازیم که بی شک استفاده های فراوانی خواهد داشت .

بی شک برای شما هم پیش آمده که در مکان خاصی باشید و نتوانید در همان لحظه به تماس های تلفنی که با شما برقرار می شود پاسخ دهید . (مثلا در جلسات و یا هنگام نماز)

البته اکثرا در چنین مواقعی یا گوشی خود را خاموش می کنند و یا آن را در حالت سکوت (Silent) قرار می دهند
اما هر کدام از این روشها معایب خاص خود را دارند .
در صورتی که گوشی همراه خود را خاموش کنید ، بی شک هیچ فردی قادر نیست با شما تماس برقرار کند و مخاطب با توجه به اینکه گوشی شما خاموش است از تماس مجدد پرهیز خواهد می کند . ضمن آنکه شما نیز نمی فهمید در هنگامی که تلفن همراهتان خاموش بوده ، چه کسانی با شما تماس گرفته اند .
در حالت دوم هم با توجه به اینکه گوشی شما در حالت سکوت (Silent) قرار دارد ، لذا فرد به تصور اینکه شما به تلفن او جواب نمی دهید از برقراری تماس با شما منصرف می شود .

اما اینبار قصد معرفی ترفندی را داریم که با استفاده از آن در گوشی های سونی اریکسون قادرید تا امکانی را فراهم کنید که در صورتی فردی با شما تماس گرفت بدون آنکه گوشی شما زنگ بخورد ، برای طرف مقابل بوق اشغال پخش شود و شماره فرد نیز بر روی تلفن همراه شما نقش می بندد .
لذا با توجه به اینکه برای فرد مقابل بوق اشغال پخش شده ، بی شک فرد مورد نظر گمان می کند که شما با فرد دیگری مشغول به صحبت هستید و لذا به طور حتم مجددا با شما تماس برقرار می کند و شما نیز با توجه اینکه مطلع شدید که کسی با شما تماس گرفته ، در صورتی که بخواهید با وی صحبت کنید ، کافی است محلی که دران هستید را ترک کرده و بعد از اینکه فرد مجددا با شما تماس برقرار کرد به تماس وی پاسخ دهید .

 همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا گوشی شما تنها برای نفرات خاصی زنگ بخورد و برای اشخاص دیگر بوق اشغال پخش شود .
تصور کنید منتظر تماس فرد خاصی هستید ، اما در همان هنگام افراد دیگری نیز به شما زنگ می زنند و شما مجبورید به خاطر اینکه منتظر تماس فرد خاصی هستید از صحبت با انهخا اجتناب بپرهیزید ولی با استفاده از این قابلیت ، گوشی شما تنها برای افراد خاصی زنگ خواهد خورد و برای بقیه اشخاص بوق اشغال پخش خواهد شد .

برای فعال کردن این قابلیت ابتدا به منوی اصلی در گوشی خود مراجعه کرده و سپس بر روی Setting کلیک کنید ، حال در قسمت General به بخش Profile رفته و یکی از پروفایلها را غیر از پروفایل Normal انتخاب کنید (مثلا Meeting ) حال More را بزنید و گزینه View and edit را انتخاب کنید .
حال از عناوین نمایش داده شده ، گزینه Accept calls را انتخاب کنید و سپس گزینه None را انتخاب کنید . پس از انجام این عمل و ذخیره پروفایل هرگاه پروفایل مورد نظر را انتخاب کنید برای تمام کسانی که با شما تماس برقرار می ککند بوق اشغال پخش خواهد شد و شما نیز متوجه خواهید شد چه کسانی با شما تماس برقرار کرده اند .

در صورتی که قصد دارید گوشی شما تنها برای افراد خاصی زنگ بخورد کافی است در همان قسمت به جای انتخاب None گزینه Only from List را انتخاب کنید و شماره یا شماره هایی که قصد برقراری ارتباط با آنها را دارید انتخاب کنید .

تا اینجای کار شما این قابلیت را به گوشی خود در یکی از پروفایلها اضافه کردید .

حال برای فعال سازی کافی است هرگاه لازم بود پروفایل مورد نظر را فعال کنید .

جهت فعال سازی هر پروفایل ، یکبار دکمهPower (دکمه ای که با ان گوشی را خاموش و روشن می کنید) بفشارید و سپس پروفایل مورد نظر را برگزینید .

جهت بازگشت به حالت اولیه کافی است پروفایل Normal را انتخاب کنید .


» نظر

ترفندی برای تست کامل گوشیهای سونی اریکسون قبل از خرید

بی شک وقتی قصد خرید یک تلفن همراه را داشته باشید ، یکی از مواردی که نگران آن هستید اطمینان از صحت عملکرد تلفن و قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن است و سعی می کنید امکانات مختلف آن را از قبیل دوربین و اسپیکر آن را تست کنید .

اما هیچگاه نخواهید توانست یک تست کامل را در همان لحظه از گوشی انجام دهید .

اما اینبار قصد معرفی ترفندی مخفی را در گوشیهای سونی اریسکون داریم که با استفاده از آن قادرید تا یک تست کامل از گوشی خود و اطمینان از صحت عملکرد قطعات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری ، از قبیل : دوربین ، صفحه نمایش ، لرزاننده (ویبره) ، فلاش ، اسپیکر ، میکروفون ، صفحه کلید ، LED های گوشی ، رادیو و … به عمل آورید .

همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا از نو یا دست دو بودن تلفن همراه و همچنین اصلی یا تقلبی بودن تلفن همراه اطلاع یابید !

ادامه ترفند...

» نظر

شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود باشد یا نباشد،شما انتخاب کنید

امروز قصد داریم تا یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم.

ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید ؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام ” شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد ” یا ” شماره مورد نظر مسدود است ” و یا … روبرو شود.

موبایل ها دات کام

این ترفند تست شده است و تاکنون بر روی گوشی ها و سیم کارتهای مختلف تست شده و عمل می کند .

بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید.
سپس میبایست کد #???*??*را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.
پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این موضوع است.
اکنون هر کس با شما تماس بگیرید
با پیغام های ذکر شده بر خورد میکند.

برای غیرفعال کردن این قابلیت کافی است که کد #??# را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.
اکنون میتوانید تماسهای رسیده را دریافت کنید و گوشی به حالت اولبه باز خواهد گشت

توجه :
با فعال سازی این قابلیت هم میتوانید SMS بفرستید هم SMS دریافت کنید.
شما می توانید با موبایلتان زنگ بزنید ولی کسی نمی تواند با شما ارتباط برقرار نماید
این ترفند روی گوشیهای نوکیا و سونی اریکسون و سامسونگ و موتورولا تست شده است.
این ترفند با استفاده از سیستم Diverting گوشی ها صورت میپذیرد.
این ترفند تنها بر روی مخابرات ایران تست شده است.
اگر در حین نوشتن کد
به Error برخورد کردید مجدد کد را وارد کنید.
همچنین این ترفند بر روی سیم کارت های اپراتور اول و ایرانسل تست شده است و عمل می کند


» نظر

دیکشنری بابیلون برای موبایل (جاوا)

بعد از یه مدت آپ نکردن، خواستم جبران کنم و جبرانش هم دیکشنری محبوب بابیلون به صورت جاوا برای موبایل هست.

             

همونطور که گفتم این دیکشنری قدرتمند جاوا هست و روی کلیه گوشی هایی که جاوا رو ساپورت می کنن قابل نصب هست.

حتما نظر بدید

دانلود با حجم 1.3 مگابایت


» نظر

مشخص کردن میزان استفاده از برنامه های نصب شده در ویندوز XP

همواره گرفتن آمار از کارکردی که شما با کامپیوتر داشته اید عمل جذابی بوده است! به همین دلیل شاید شما نیز دوست داشته باشید که بدانید به فرض در یک ماه اخیر ، از کدام یک از نرم افزارهایی که در درون ویندوز نصب کرده اید بیشتر استفاده کرده اید و از کدام کمترین استفاده را داشته اید. این موضوع میتواند علاوه بر جنبه اطلاع رسانی ، مفید نیز باشد. چرا که میتوانید برنامه های زائد نصب شده روی سیستم را نیز بنا بر میزان استفاده خود شناسایی کنید. این کار به وسیله خود ویندوز XP امکان پذیر است اما بسیاری از کاربران از این ویژگی جالب بی خبرند. هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند جالب بپردازیم.
برای این کار:

از منوی Start به Control Panel بروید.
بر روی Add or Remove Program دوبار کلیک کنید تا پنجره مربوطه باز شود.
هم اکنون شما لیست کامل نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوز خود را مشاهده میکنید.
حال کافی است بر روی یکی از برنامه ها ، به دلخواه ، کلیک کنید. خواهید دید که اطلاعات دیگری به گزینه مربوطه افزوده خواهد شد.
اکنون در داخل کادری که به حالت انتخاب در آمده است (ترفندستان) و در قسمت Used ، ممکن است یکی از موارد rarely ، occasionally ، frequently را مشاهده کنید.
در صورتی که کلمه rarely درج شده بود این بدان معناست که شما از این برنامه یا اصلاً استفاده نکرده اید و یا بندرت از آن استفاده کرده اید.
همچنین اگر به عبارت occasionally برخوردید ، در این صورت شما از برنامه بعضی اوقات و گهگاه استفاده میکنید.
و نهایتأ اگر کلمه frequently را مشاهده کردید درخواهید یافت که از این برنامه به وفور و بارها و بارها استفاده کرده اید.

در قسمت Last Used On نیز میتوانید تاریخ آخرین استفاده از برنامه را مشاهده کنید که در نوع خود این نیز جالب است.

» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >