سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار CloneDVD


 با برنامه CloneCD که آشنا هستید، این برنامه شبیه به همان است ولی برای کپی دی.وی.دی به کار میرود.
توسط این برنامه میتوانید فیلم های دی.وی.دی خود را به راحتی و با سرعت بالایی کپی کنید.
» نظر

اسکرین سیور ساعت

این محافظ صفحه نمایشی که می بینید یکی از زیباترین برنامه های محافظ صفحه نمایش می باشد که ساعت گمشده ای را در زیر آب به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد. این برنامه با یک سریال ساده رجیستر شده و بدون هیچ محدودیتی کار می کند.

دانلود

سریال برنامه:
Name: Lii Kuri
Serial: 076W2XJ-0H88EEL-023G3IE-0GHZZ3N-1HN4ASW-01ML9C8


» نظر

نخرید تا اسرائیل نابود شود!

نخرید تا اسرائیل نابود شود!

بزرگترین سرمایه داران و صاحبان کارخانجات سرشناس ترین کالاهای جهان، صهیونیستی هستند. این افراد سالانه میلیون ها دلار برای تقویت و ادامه حیات رژیم اشغالگر قدس، کمک نقدی می کنند. بی شک ما با نخریدن و تحریم این کالاها می توانیم ضربه مهلک و شدیدی به این سرمایداران وارد کنیم و بالطبع این مسأله به طور مستقیم در تضعیف و نابودی این رژیم غاصب تأثیرگذار خواهد بود.

حضرت امام خمینی رحمة الله علیه فرمود: اگر هر مسلمانی سطلی آب بر سر اسرائیل بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد

شرکت های نوکیا ، کوکاکولا، فانتا، سون آپ، پپسی ،‏ نستله ،‏ مگی ، والت دیسنی و... از جمله شرکت های اسراییلی هستند که در ایران نیز محصولات زیادی به بازار عرضه می کنند.

بیایید با تحریم کالاهای اسراییلی ،‏ در حد توان خود ضربه ای بزرگ به این رژیم وارد کنیم.

ما هم در بخشی که برای معرفی گوشی های موبایل خواهیم داشت ،‏ هیچ گونه از گوشی های نوکیا را معرفی نخواهیم کرد.

عزیزانی که ما را در تحریم کالا های اسراییلی یاری می کنند ،‏در قسمت نظرات همین پست نظرشون رو نسبت به این مطلب بیان کنند.


» نظر

سریع تر از این امکان ندارد

سریع تر از این امکان ندارد
تا به حال شده بدنبال مسیر یک نرم افزار خاص باشید ؟ مثلاً بخواهید دایرکتوری یک نرم افزار نصب شده بر روی ویندوز را پیدا کنید و در کنار فایلهای مربوط به آن نرم افزار فایل دیگری مثلاً کرک آن را کپی کنید؟ برای پیدا کردن یک دایرکتوری چه کار می کنید؟ برای رفتن به دایرکتوری چه کار می کنید؟برای رفتن به دایرکتوری های مختلف در بخش های مختلف ویندوز از چه بخشی استفاده می کنید؟ وقتی در پنجره My computer در دایرکتوری های مختلف به دنبال یک مسیر خاص هستید حوصله تان سر می رود؟
این هفته می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن برای کار با انواع دایرکتوری ها در هر مسیری که باشند مشکلی نخواهید داشت و در راحت ترین و کمترین زمان ممکن می توانید به هر دایرکتوری یا فایلی دسترسی داشته باشید.
نرم افزارfast folders به شما این امکان را می دهد تا با یک راست کلیک ساده بتوانید بین پوشه ها و فایلهای مختلف موجود در ویندوز به گشت و گذار بپردازید. همچنین با استفاده از این برنامه کوچک و قدرتمند می توانید هر فایلی که می خواهید را در هر پوشه ای که مایلید کپی کرده و یا انتقال دهید از دیگر کارهایی که با استفاده از این نرم افزار قابل انجام است هارد تکانی است. این نرم افزار به مرورگر شما این امکان را می دهد تا حجم یک پوشه با تمامی محتویات داخل آن را مشاهده کرده و در صورت نیاز پوشه های با حجم زیاد را حذف کنید. در این حالت می توانید به راحتی مدیریت فضای خالی هارددیسک خود را در دست بگیرید و رایانه خود را هارد تکانی کنید.

چطور و چگونه ؟
روش کار با این نرم افزار به این شکل است که پس از نصب آن بر روی هر یک از موضوعات و پوشه های مورد نظر خود اعم از My Network . My computer درایوها و یا فایلها و ... کلیک راست کنید. حال وقتی نشانگر ماوس را بر روی منوهای موجود در گزینه fast folder‌حرکت دهید یک زیر منو که محتوای موضوع انتخاب شده را در بر دارد برای شما به نمایش در می آید. برای باز کردن هر یک از پوشه ها و یا به اجرا درآوردن هر یک از برنامه ها کافیست یک بار بر روی برنامه مورد نظر کلیک چپ نشانگر را فشار دهید.

ترفند یک :
چنانچه هنگام کلیک بر روی یک موضوع کلید CTRL را فشار دهید و پایین نگه دارید نه تنها درخواست شما اجرا می شود بلکه منوی Fast folders نیز بسته نمی شود.

ترفند دو :
‌هنگام کلیک بر روی یک موضوع کلید shift‌ را فشار دهید و پایین نگه دارید. پوشه مورد نظر شما در یک پنجره با قابلیت هایی متفاوت از پنجره های معمولی نمایش پوشه ها قابل مشاهده است.

تنظیمات
دسترسی به بخش تنظیمات این نرم افزار بسیار راحت است. برای دسترسی به این بخش می باید بر روی یک موضوع کلیک راست کنید تا منوی fast folders ‌نمایش داده شوند. حال بر روی گزینه fast folders ‌ کلیک چپ نشانگر را فشار دهید تا وارد بخش تنظیمات نرم افزار شوید.
با استفاده از این بخش تنظیمات بسیار زیادی همچون نمایش یا عدم نمایش جزییات مربوط به فایلها و پوشه ها، موقعیت قرارگیری منوی نرم افزار در پنجره کلیک راست، عملکرد نرم افزار هنگام گرفتن کلیک راست ماوس و کشیدن نرم افزارها به بخش های دیگر، میزان تأخیر در نمایش جزییات مربوط به فایلها ، نمایش یا عدم نمایش فایلهای استفاده شده اخیر و ... قرار دارد که به راحتی می توانید آنها را بدلخواه خود تغییر دهید.
این نرم افزار قابلیت های بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که بهتر است برای آشنایی با تمامی آنها نسخه ای از آن را با ورود به لینک
http://www.desksoft.com/Download/ffsetup.zip
دانلود کنید و خودتان از همه قابلیت های آن مطلع شوید


» نظر

ایجاد نیم فاصله در ورد

یکی از مشکلات عمده ای که بسیاری از کاربران هنگام تایپ فارسی با آن روبرو هستند ایجاد نیم فاصله بین حروف یا کلمات است (نیم فاصله ، نصف فاصله ای است که توسط دکمه Space وارد می نمایید و به منظور نزدیکی بیشتر حروف در موارد خاص استفاده میشود). عمدتأ بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از نرم افزارهای اصلاح صفحه کلید استفاده میکنند ، اما راه بسیار ساده تری نیز توسط خود Microsoft Word و تنها با بهره گیری از یک کلید ترکیبی  وجود دارد. هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.
برای اینکار:
کافی است هنگامی که متن فارسی را تایپ میکنید کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+4 را همزمان وارد نمایید.
خواهید دید که یک نیم فاصله ایجاد شده است و میتوانید ادامه تایپ را انجام دهید.
» نظر

مشاهده صورتحساب موبایل این بار از طریق SMS!

ممکن است برای شما نیز این موضوع پیش آمده باشد که دوست داشته باشید بدانید هزینه تلفن همراهتان در یک برهه زمانی خاص چقدر خواهد آمد. یا حتی هزینه موبایلتان در ماه جاری و از فلان تاریخ تا فلان تاریخ چقدر میاید. مشخصأ با صبر کردن تا رسیدن به سر ماه و دریافت قبض موبایلتان میتوانید به این موضوع پی ببرید. اما راه بسیار بهتری وجود دارد! با استفاده از این ترفند هر لحظه که اراده کنید می توانید صورتحساب موبایلتان را آنگونه که دلخواهتان هست بر روی موبایل خود به شکل SMS دریافت کنید!
بدین منظور:
کافیست تا یک SMS طبق الگویی که در زیر آمده است بفرستید تا به درخواستتان پاسخ داده شود:
فرض کنید میخواهید صورتحساب خود از تاریخ "شانزدهم فروردین ماه 1386" تا "شانزدهم اردیبهشت ماه 1386" را داشته باشید.
با استفاده از کاراکترهای انگلیسی این SMS را تایپ کرده و به شماره ی 30009 ارسال کنید:
860116,860216
دقت کنید:
(1)تاریخ شروع: 860116
(2)کاما: ,
(3)تاریخ خاتمه: 860216
در پاسخ به این درخواست شما چنین SMS ای برایتان ارسال میشود ، به عنوان مثال:
[860116,860216
SMS:45158
Shahri:10566
BeineShahri:20219
Jabejaei:1382
JameMablagh:77325
Moshtarake gerami ba pardakhte bemoghe ma ra yari farmaeid
(کلیه ی هزینه ها به ریال می باشد)
در پایان هم ذکر این نکته الزامی است که پاسخگویی به درخواست شما ممکن است مدتی طول بکشد.

 


» نظر

MB Timer 2.2.0 محاسبه خودکار میزان مصرف اینترنت

محاسبه خودکار میزان مصرف اینترنت، هزینه ی اینترنت، هزینه ی تلفن، اطلاعات رد و بدل شده و ... با نرم افزار فارسی و رایگان MB Timer 2.2.0 همه کاربران اینترنت به روشی مقدار استفاده خودشون رو از اینترنت محاسبه میکنند ، بعضی ها فقط مقدار زمانی که به اینترنت متصل هستند رو محاسبه می کنند و بعضی ها علاوه بر این مورد مقدار اطلاعات رد و بدل شده و ...

اما من قصد دارم برنامه ای رو به شما معرفی کنم به نام MB Timer که علاوه براینکه زمان اتصال فعلی و کل اتصال رو نمایش میدهد امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در خودش داره . با استفاده از این برنامه در هر بار اتصال به اینترنت ، زمان و تاریخ شروع ، نام User ، نام ویندوز ، نام اکونت ، زمان و تاریخ پایان و مدت زمان اتصال در خود برنامه ثبت میشه و به شما این امکان رو میده که بر اساس نام یوزر ، نام ویندوز ، نام اکانت و زمان و تاریخ اتصال در اطلاعات ثبت شده به جستجو بپردازید .

همچنین یکی از قابلیت های جالب این تایمر امکان Save & Load جزیئات تماس برای حفظ آنها و پیشگیری از خطرات احتمالی هست . برای راحتی بیشتر کاربر امکاناتی مثل : Always On Top بودن ، در استارت اپ قرار گرفتن ، پنهان شدن بطور اتوماتیک بعد از اجرا یا بعد از تماس ، مطلع کردن کاربر بعد از هر 1 ساعت اتصال با یک صدا ، قرار گرفتن در سیستم تری و ... نیز در این برنامه وجود داره. همچنین از این برنامه میتونید در شبکه های Lan نیز استفاده کنید ... این برنامه در هر بار اتصال شروع اتصال،نام ویندوز،یوزر،اکانت،پایان تماس،مدت اتصال و هزینه اتصال را ثبت می کند.

 

 Download - MB Timer 2.2.0

 Pass : www.nobogh.com ( به کوچک بودن کلمه ها توجه کنین )

1.71 MB 


» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >